Thursday, October 21

Muffinki "urodzinowe" z bananami i czekoladą :)

Z okazji "małych urodzin" Ninki postanowiłam przygotować następną odsłonę muffinek - stąd baloniki i świeczki :) Szkoda tylko, że sama jubilatka nie mogła ich spróbować ;p Swoją drogą jestem chyba uzależniona od połączenia bananów z czekoladą =D P.S. Przepis pochodzi ze strony wielkie żarcie :)




Składniki:
suche: 
250g mąki (1 i 1/4 szklanki)
100g cukru (ok. pól szklanki)
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1/2 łyzeczki sody
szczypta soli 
1/2 tabliczki startej czekolady
2 łyżki płatków migdałowych 
mokre:
2 jajka
120g roztopionej i wystudzonej margaryny
3-4 banany pokrojone w półplasterki
esencja waniliowa

Piekarnik nagrzałam do 180 stopni. Połączyłam i wymieszałam składniki mokre. W innej misce wymieszałam składniki suche. Wszystkie składniki połączyłam i jeszcze raz wymieszałam. Wypełniłam foremki do 3/4 wysokości i piekłam ok. 20-25 min. Po wyjęciu z piekarnika muffinki wyciągnełam z formy po 10 min. Posypałam cukrem pudrem. Smacznego :)

1 comment:

  1. Piękie wyglądają, zdjęcia są bardzo klimatyczne. Zapraszam do mnie na Children's Birthday party cupcakes with blue custard and colorfull sprinkle.
    http://nymuffin.blogspot.com/2013/10/childrens-birthday-party-cupcakes.html
    :):) <3<3

    ReplyDelete

Bardzo mi będzie miło jeśli zostawisz komentarz :) Serdecznie pozdrawiam i zapraszam :)

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...