Wednesday, July 31

Lody waniliowe (bez maszyny)


Dziś mijają 3 lata od pierwszego wpisu na blogu!!! Bardzo żałuję, że nie mam dla niego więcej czasu, ale niestety doby nie wydłużę... Mimo wszystko życzę blogowi jeszcze wielu wpisów i miłych odwiedzin czytelników :) A dziś już dawno obiecane lody - pyszne, bardzo słodkie i niezwykle proste. Nie trzeba mieć w domu maszyny do lodów, nie trzeba ich mieszać, właściwie robią się same. I można im nadać dowolny smak. Gorąco polecam :)


Przepis*:

składniki:
  • 1 puszka słodkiego mleka skondensowanego
  • 2 szklanki śmietanki 36%
  • 2 łyżki burbonu (lub innego alkoholu ja lubię te lody z ajerkoniakiem)
  • 2 łyżeczki ekstraktu z wanilii
przygotowanie:
W misce mieszamy mleko, alkohol i wanilię. Osobno ubijamy śmietanę na sztywno. Dokładnie łączymy śmietanę z masą mleczną i wstawiamy do zamrażalnika na ok 6h. 

Smacznego!

* źródło: marthastewart.com


P.S. Dziękuję za te 3 lata wszystkim odwiedzającym, dziękuję za komentarze, inspiracje i mam nadzieję na kolejne (3) lata :)

3 comments:

  1. Musze je zrobić .... mam swój ulubiony przepis na lody bez maszynki ...ale podejrzewam, zę smak mleka zagęszczonego wygra:) pozdrawiam Jola Szyndlarewicz

    ReplyDelete
  2. bardzo podoba mi się Twój blog dlatego też chciałabym Cię nominować do Liebster Blog Award. Pozdrawiam

    ReplyDelete

Bardzo mi będzie miło jeśli zostawisz komentarz :) Serdecznie pozdrawiam i zapraszam :)

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...